سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر علیداود پارسا (Dr Ali Davod Parsa)
[ و فرمود : ] تنگ چشمى همه بدیها را فراهم گرداند و مهارى است که به سوى هر بدى کشاند . [نهج البلاغه]

نوشته شده توسط:   علیداود پارسا  

50 درصد تخفیف بلیت هواپیما برای دانشجویان ایرانی مقیم خارج

غلامحسین الهام با استناد به مصوبه جدید دولت گفت:به دانشجویان ایرانی مقیم خارج از کشور، سالی دوبار برای سفر به ایران‌،50 درصد تخفیف در بلیت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران داده می‌شود.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، غلامحسین الهام سخنگوی دولت امروز دوشنبه در نشست هفتگی خود با خبرنگاران به تشریح مصوبات اخیر هیأت دولت پرداخت و گفت: اعطای تسهیلات جدید به دانشجویان ایرانی مقیم خارج از کشور از جمله این مصوبات بود، همانطور که در سیاست‌های عمومی اعلام شد، علاقمندیم که همه ایرانیان که به دلایلی در خارج از کشور به سر می‌برند، بتوانند بیشتر به کشور رفت و آمد داشته باشند.

الهام افزود: بر این اساس دولت تصویب کرد به دانشجویان ایرانی خارج از کشور سالی دوبار برای سفر به ایران‌، 50 درصد تخفیف در بلیت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران داده شود و دانشجویان متاهل نیز می‌توانند به همراه خانواده از این تخفیف استفاده کنند که تایید سفارت‌ جمهوری اسلامی ایران در هر کشوری و یا تایید وزارت علوم برای اعطای این تخفیف کافی است.


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
یکشنبه 103 اردیبهشت 30
امروز:   12 بازدید
دیروز:   1  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
دکتر  علیداود  پارسا (Dr Ali Davod Parsa)
علیداود پارسا
I am an Iranian and always happy of being Iranian I am a student and like to be student all my life. من ایرانی‌ هستم و همیشه از ایرانی‌ بودن خودم خوشحالم و به آن افتخارمیکنم. دانشجو هستم و دوست دارم همیشه دانشجو بمانم. پزشک هستم آرزو دارم تسکین دهنده دردهای جسم و روح انسانها باشم
لوگوی خودم
دکتر  علیداود  پارسا (Dr Ali Davod Parsa)
اوقات شرعی
حضور و غیاب
لینک دوستان
صفحات اختصاص?
آوای آشنا
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com